Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012


Oνομάζομαι Ματζουρανης Νικόλαος και κατάγομαι από την Kαβάλα.
Γεννήθηκα στις 24 φεβρουαριου του έτους 1975 στην πόλη της καβάλας, οπού και παρέμεινα μέχρι το πέρας της σχολικής μου εκπαίδευσης και το έτος 1992.

Είμαι πτυχιούχος χειρομαλάκτης, καθώς φοίτησα στο ιδιωτικό ινστιτούτο των σχολών ΠΑΣΤΕΡ τα έτη από 1992 έως και 1994 στην θεσσαλονικη από όπου και αποφοίτησα με απολυτή επιτυχία.
Αγαπώ την δουλειά μου και όποτε ανατρέχω με την μνήμη μου στο παρελθόν μου,ακόμα και τότε που ήμουν Ανήλικος,θυμάμαι το πάθος και την έλξη μου για το αντικείμενο.
θυμάμαι πολύ καθαρά ότι ακόμα δεν ήξερα να χρησιμοποιήσω την κατάλληλη λέξη για να αναφερθώ στο επάγγελμα και όταν με ρωτούσαν διάφοροι συγγενείς και οικογενειακοί φίλοι «τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις?»εγώ απαντούσα «τρίφτης».

Αυτό που τότε μπορούσα να καταλάβω,ήταν ότι απλά κάποιος του αυτού επαγγέλματος τρίβει ένα σώμα. Στην πορεία όμως ανακάλυψα την σημασία και την ουσία των χειρισμών της χειρομάλαξης και σήμερα μπορώ με απόλυτη ειλικρίνεια να πω ότι είμαι μαγεμένος από την δυνατότητα που μου δίνεται,να επεμβαίνω στην ψυχή και στο σώμα των ανθρώπων.

Μελέτησα,επέκτεινα τους επαγγελματικούς μου ορίζοντες στην προσπάθεια μου να ανασκάψω κάθε πηγή πλούτου της μάλαξης και διαπίστωσα την δύναμη και την ουσία των χειρισμών της.
Συνεργάστηκα με μεγάλες εταιρίες και θεραπευτήρια παρέχοντας της υπηρεσίες μου κατά την διάρκεια όλων των ετών της καριέρας μου μέχρι και σήμερα και αισθάνομαι πανευτυχής που κατάφερα να απαλύνω από τον πόνο είτε αυτός ήταν σωματικός είτε ήταν ψυχικός,τους ανθρώπους που ανέλαβα.

Με την δημιουργία αυτού του blog,σκοπό έχω να μεταφέρω και σε εσάς την μαγεία,την δύναμη,και την αρμονία που μπορείτε να χαρίσετε στην ζωή σας βάζοντας στην καθημερινότητα σας,τον ανάλογο για εσάς τύπο μάλαξης,καθώς επίσης και να σας μεταφέρω τις αλήθειες και ότι πρέπει να γνωρίζετε γύρω από τον τομέα την υγείας.

Μαζί θα προχωρήσουμε,και θα ανακαλύψουμε έννοιες και ορισμούς που δυστυχώς ελάχιστοι γνωρίζουν επακριβως.θα δούμε κατάματα το μεγαλείο της ύπαρξης μας και θα αγαπήσουμε την ψυχή μας και το σώμα μας.

Γιατί σας το λέω και το βροντοφωνάζω: σώμα και ψυχή πηγαίνουν μαζι.οταν το ένα αρρωστήσει αργά η γρήγορα θα ακολουθήσει και το άλλο.
όλα τα μυστικά βρίσκονται «εν τω βαθει»και έτσι εν τω βαθει θα ψάξουμε μαζί και θα βρούμε τους εαυτούς μας.

Γιατί η υγειά μας το έχει ανάγκη.
Γιατί η ανθρωπότητα το έχει ανάγκη.
Γιατί όλοι μας δικαιούμαστε να ζήσουμε ευτυχισμένοι.

0 σχόλια:

Για μένα :

Oνομάζομαι Ματζουράνης Νικόλαος και κατάγομαι από την Kαβάλα.

Με την δημιουργία αυτού του blog, σκοπό έχω να μεταφέρω και σε εσάς την μαγεία, την δύναμη, και την αρμονία που μπορείτε να χαρίσετε στην ζωή σας βάζοντας στην καθημερινότητα σας, τον ανάλογο για εσάς τύπο μάλαξης, καθώς επίσης και να σας μεταφέρω τις αλήθειες και ότι πρέπει να γνωρίζετε γύρω από τον τομέα την υγείας.








Από το Blogger.

Αναγνώστες

Αναζήτηση στο ιστολόγιο